Ensam

VI HAR KAPITULERAT.

MARIA HAR FÖRSVUNNIT, VI HAR INGET VATTEN OCH DÖDEN ÄR NÄRA.

MARIA, VAR ÄR DU?

Det har nu gått en dryg vecka av partnerjakten och jag är fortfarande singel.
Gud, hjälp mig.


Jag ligger här, utslagen, ensam i min säng och den enda räddningen är att få en EGEN pojkvän.


Maria är, för övrigt, antagligen ute och träffar den ökände Fredrik "Kransen" Seglaren.

Pojken med skepparkransen hon träffade på krogen några dagar tidigare.

Vad kan de tänkas ha för sig i rabatterna?


Men själv ligger jag här... Ensam.

Eller ja, ensam är jag ju inte direkt.

Jag har ju min ställning.


Och glöm inte; den som är singel, är ensam!


PUSS.




(Dessutom har Opeth släppt ett nytt album.
Fantastiskt för er killar utan attraktionsförmåga som inte har ambitioner att få tjejer!)


Kommentarer
Postat av: Husguden

Kul kommentar till Gabriel. Me löv him!

2008-04-29 @ 21:44:21
Postat av: everlasting

Hur gick det för henne och Skepparkransen då??

2008-05-02 @ 09:26:27
Postat av: annna

MARIA,,hur går det?

2008-05-03 @ 10:06:52
Postat av: Anders

"Dessutom har Opeth släppt ett nytt album.
Fantastiskt för er killar utan attraktionsförmåga som inte har ambitioner att få tjejer!"

Det är förhandsbokat....på vinyl!

2008-05-06 @ 20:44:24
URL: http://urkhole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0