Frågor & Svar!

Hej Gänget!

Ni,våra älskade läsare, har skickat lite fågor som vi självklart tänker besvara.
Här kommer dom!

Postat av: Kikki, Bettan och Lotta

Asså var får man tag på den där Eva-Linnea i Långedalen?!?!?!?
Helt ursnygg klänning asså, so fetch som Grenchen skulle säga... Love ya babies

Hej Kikki, Bettan och Lotta!
Eva Linnea är en kvinna som lever i Långedalens djupa skog.
För att nå henne bör ni uppsöka närmaste stubbe, gå tre varv runt och ropa följande ramsa:
Hej du Eva-Linnea i mossen
Här är bossen
Som behöver en klänning nu
Annars utövar jag Kung Fu.

Vänta 20 minuter. Sedan kommer hon definitivt att dyka upp!
Lycka till!

Nästa fråga:
Postat av: anneli

what's up with the face? ska det vara sådär? :s
(ang Outfit 23/4)

Hej Anneli och tack för din fråga!
Minen är hämtad ur den kända boken "The Greatest tips for Ragers".
Det är den kända WettingFloor-tekniken som tog form under 1970-talet och har blivit en av de allra populäraste raggningsminerna i raggningens historia.

Lycka till med användandet av den, Anneli och alla ni andra!

Om ni har fler frågor, tveka inte att kommentera, små älsklingar!

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

(Glöm inte heller att läsa husguden Andreas inlägg, precis här över.)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
jag undrar om ni inte skulle kunna svara på om man får lägga in en kontaktannons eller inte?? skulle rädda min vardag. jag kanske får en pojkvän!!
snäll ni.

kjam

2008-04-24 @ 10:05:03
Postat av: Husguden

Anna Anna, du måste läsa mina inlägg så ska du se att du får en man på kroken snart. Löv Ya! Pussigull!

2008-04-24 @ 10:20:54
Postat av: Desperat

Ja undrar om åre-raggen är något att satsa på i vår? Eller om ni annars har några andra heta raggningstips?????? Desperat här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-24 @ 18:30:38
Postat av: anna

JAA, det ska jag göra.. när kommer dom?? jag måste.. jag är desperat!!

2008-04-24 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0