Kväll

Kväll den andra dagen.
Klimatet mellan oss har aldrig varit såhär hårt.
Under en ofrivillig promenad puttade Maria ut Matilda i vägen, precis framför en lastbil, samtidigt som Matilda sjöng.
Låten hon sjöng följer här:
Jag vill dö Ung och Ensam
Jag vill dö utan något hopp
Jag har börjat sticka mig med nålar i min mage
För att minnas den kärlek jag aldrig fått.

Jag vill dö ung och ensam
Jag vill dö utan något hopp
Jag har börjat att sluta andas
För att minnas den kärlek jag aldrig fått.

TACK GÄNGET.

Vi har också fått planer på att starta en datingfirma för lokaldating.
Det skulle ske genom kontaktannonser som vi går runt i husen i kvarteret och sjunger. Om man nappar på personen skickar vi oss till ursprungspersonen med svararens personliga meddelande.
ASKUL TYP!
Man kan ju typ rappa, sjunga opera eller nåt annat tufft.
Riktigt tufft.

Maria funderar på att bröstoperera sig.

Morgondagen är än så länge oviss.
En viss tvekan hänger över oss och risken att museumbesöket måste ställas in är överhängande.
Men SJÄLKLART får ni veta det här på bloggen, små älsklingar!

Och glöm inte, den som är singel, är ensam!

Puss!


Lite pics från dagen.


Bloggargänget!

Singelgänget!



Dagens outfits!
Matilda:
Halsduk ; Gina Tricot (ca 3 år sen...)
Tshirtklänning; Gina Tricot
Kofta 1; H&M
Kofta 2; Mammas garderob.

Maria: Vantar från mormors svägerska
Brun huvtröja; H&M
Jacka; Fjällräven

Om Ni har några modefrågor eller nåt, kommentera!

Sov gott alla älsklingar därute!

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Husguden

Hallå eller!
Jag tycker om era outfits men jag har en del saker jag vill komma till rätta med. Jag tar dem sen så slipper jag förnedra er offentligt. Fin låt också Matilda.
Pussigull!!!

2008-04-23 @ 12:00:05
Postat av: Malin

Ni är väl ändå för underbara! Vad är nu detta för fix idé ni fått?! En blogg om olyckligt singelliv?! HELT FANTASTISKT tycker jag, kommer med spänning följa era framsteg(?)
Älskar och saknar

2008-04-23 @ 17:19:50
Postat av: Malin

Ni är väl ändå för underbara! Vad är nu detta för fix idé ni fått?! En blogg om olyckligt singelliv?! HELT FANTASTISKT tycker jag, kommer med spänning följa era framsteg(?)
Älskar och saknar

2008-04-23 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0