Söndag, Dödens dag.

Söndagmorgon.
Ångesten är total.
Vi vet alla vad vi pratar om och varför.

Helgen har för oss bloggare, varit ett intensivt festande.
Som en av Sveriges absolut största mode, behärsknings och raggningsbloggar är det svårt att få en lugn stund, man är önskad överallt.

Efter helgens fester och erövringar kan vi dock, med sorg i våra hjärtan, konstatera att vi båda still satnding singel, så att säga.
Nu är det ju dock jag, Matilda "Ställningen" Gustafsson, som skriver detta. I stundens stilla frid är det nämligen så att de båda oskiljaktiga singlarna nu skilt på sig.
Maria befinner sig i Stuveröd tillsammans med sin gräsätarfamilj, medan jag förlustar mig med nattens erövring.

Jag vet alltså inte med 100% säkerhet att Maria just nu  inte ingår i en tvåsamhet.

Tanken att hon skulle göra detta är svinlande men samtidigt inte orealistisk.

Jag hoppas för Marias skull.


JAG har i alla fall inte fått någon pojkvän de senaste dygnen. Tyvärr. Jag vill också säga att vi är ledsna för den dåliga uppdateringen.

Men ni vet hur det är Gänget.


Hoppas nu att ni alla mår bra och att helgen varit fantastisk.


Och glöm inte; den som är singel, är ensam!


PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maria är nog singel "NOT"

2008-04-29 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0