Kickad?

Vi tar oss friheten att leva ut vår relation i den mån vi tror att ni kan förstå den. Matte och Mare har haft en kris. Vilket givetvis gjorde att bloggaktiviteten var på en så att säga mindre vacker nivå. I arkivet finner vi ett brev som ni förtjänar att veta om.  Mare har skrivit det till Matte i tider av sorg och allmänt elände.

"Jag bär sorg i hjärtat.
Vad har jag gjort?
Har jag omedvetet brytit något eller har jag blivit utslängd?
Det är ju partnerjakten och alla älskade små läsare som är mitt kall. Mitt allt.
Jag insåg det nu.
Matte!?
Får jag bli din igen?
Det finna bara M&M inget eget M.
Vi är gänget, inspiratörerna, teamet, hjältarna.

Jag ber på mina bara ben.
Jag lägger ner vagledaren.
Jag flyttar in igen.
Jag gör vad som helst för att vara med.

Mare"



Vill poängtera att Partnerjakten inte har något med kollektivet att göra om kollektivet inte utgörs av hjältarna och husguden. Allt annat är egentligen irrelevant. Vi ska inte gå som katten runt het gröt. Huvudämnet och kärnan är PARTNERJAKT och inget annat. Låt oss än en gång organisera oss. För strid. Med nya krafter.

I dagarna fylls våra liv av jullov. Således får våra hjältar chans att vårda sin relation. Lägga upp en handlingsplan för framtiden och jakten. Kanske det kan komma en pånyttfödelse 2009. Kanske en utvärdering av året som gått.
Vi låter det vara osagt. Håller det öppet.

Glöm inte; den som är singel, är ensam!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0