Ny succé på gång?

Hej Gänget!

Jag orkar inte återigen kommentera vår egen oduglighet på denna blogg.
Jag vill istället upphöja en av oss.
Maria har startat en skogsblogg!
Den har härmed utkonkurrerat Partnerjakten.
Frågan är om Partnerjakten härmed tillhör mig...? Ett dilemma som kan diskuteras.
Ännu ett moraliskt samt filosofiskt dilemma, något som jag är väldigt inne på, nu i filosofiarbetstider.
Finns Gud?

Kolla i alla fall in Marias blogg; vagledaren.blogg.se

Annars, en uppdatering från kollektivet som nuförtiden lever utan både Partnerjakt och Maria.
Vi har fått en ny kombo, Tamara som vi gillar skarpt.

Hon har favoritutryck som "Kuken sover 24" och "Jag bara, men fan, gå och slicka någon annans fitta."
En extremt härlig person, som man inte kan göra annat än älska.

På gång för övrigt:
Vi ska leka julklappslek.



Glöm inte, den som är singel, är ensam!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0