Hej Gänget!

Hej gänget!
Det är vi, supersinglarna som är tillbaka igen!
Nu med full kraft efter vår REHAB och nya snygga outfits.

Vi måste ju börja med att berätta om Isak. Mannen som tog våra drömmar med storm.
Mannen, drömmen, besvikelsen.
Isak är en vanlig kille som jobbar på Coop Forum Backaplan och han verkar vara en kille med stil. Enligt våra egna ögons vittnen har han under senaste tiden börjat använda aknepreparat, något som gjort att Isak nu ser ut som en mycket vacker och mer pråper ung man.
Men ack vad skenet kan bedra. Kanske var det de höga förväntningarna och tron på en framtid tillsammans som gjorde att Isak plötsligt blev en vanlig pojke för mig. (Matilda.)

Det hela grundar sig i, såsom ni trogna läsare redan vet, att jag som vanligt skulle köpa lite mjölk på den närbelägna affären. Isak hade som vanligt problem med sin kö. Hans kö var den längsta, men jag valde solklart den ändå. Mannen innan mig ville köpa ett Comviq-kort.
ISAK: Jaså, vilken vill du ha? kan jag ta vad som helst, då tar jag 250...
Mannen försökte febrilt säga 75 men Isak, som den arrogante jävel som han är, vägrade att lyssna på mannen. Jag blev lite irriterad och började fundersam att se mig om efter någonting annat rikta min irritation mot. Jag var ju nämligen fortfarande i tron att Isak var den ultimata mannen, pojkvännen och Guden.
Och vad lägger jag då ögonen på, när jag står där och blickar runt i Coop Forum?
EN TJEJ.
PÅ GOLVET.
BAKOM ISAK.
SOM SMEKER HANS RUMPA.
Från och med den stunden har mitt liv sugit konstant.
Jag har svårt att upprätthålla koncentrationsförmågan och min syn har blivit kraftigt nedsatt.
Jag vet inte längre om jag är man eller kvinna och jag funderar på att tatuera in Döden i pannan.



EndagskadetbliduochjagIsak.

Isak, jag såg dig där
Och plötsligt var jag kär
Du stod i kassan på Coop
Och blev plötsligt mitt livs scoop
Varje gång du sett på mig
Har jag hoppats att jag imponerat på dig

Men så plötsligt en dag
Satt du inte ensam i ditt lag
Du hade fått en arbetsvän
Som fått kärlek på känn
Nu sitter ni och hånglar som få
I Coop Forums tysta vrår.

Jag kommer aldrig träffa nån som dig
Jag hoppas att du någon gång blir kär i mig
Så kan vi tillsammans sitta i din eka
Och kärlekens lek leka.

/Matilda i bitter förtvivlan.


Och glöm inte; den som är singel, är ensam! (Mer än nånsin!)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0