JärnGänget = SVIKARNA.

Hej Gänget,

Det är vi, svikarna!

Vi vet att vi inte är värda mer än loppskit, men sånt är livet!

Snart kommer vi kravla oss ur vår dynga och vara mer flitiga än under den senaste tidsåldern.
Men det som än dag händer alla kändisar och är en följd av det hårda kändislivet har även drabbat oss. REHAB. Det säger allt. Hårda och dömmande frågor undanbedes. Vi håller ännu av er små älsklingar, och tänker på er dagligen. Vi hoppas ni hyser samma ömma känslor för oss.

Nedan följer utdrag ur en exklusiv konversation mellan grundarna, SINGLARNA.
Mycket spänning och tårar utlovas i denna läsning.
Slit den med hälsan.



Maria.Vattenbaserat. säger:

bajsbajs!

- Matti [promenader] säger:

bajs.

Maria.Vattenbaserat. säger:

promenerar du?

- Matti [promenader] säger:

ohja. Just nu. med datorn i famnen springer jag upp och ner för Nansensgatan.

Maria.Vattenbaserat. säger:

nöjd tjej!!!?

- Matti [promenader] säger:

alltid!

- Matti [promenader] säger:

När kommer du hit då?

Maria.Vattenbaserat. säger:

jag vet typ inte!

Maria.Vattenbaserat. säger:

kanske imorgon, kanske nån annan dag.

Maria.Vattenbaserat. säger:

har du bloggat nåt?

- Matti [promenader] säger:

Vi kan ju hålla det öppet?

- Matti [promenader] säger:

Nej, hur skulle jag typ hinna med det typ`?

Maria.Vattenbaserat. säger:

vi håller det öppet!

- Matti [promenader] säger:

Fast idag var jag på coop och et du vem jag såg?

- Matti [promenader] säger:

Jag såg ISAK!

- Matti [promenader] säger:

MED EN TJEJ.

Maria.Vattenbaserat. säger:

åhhhhhhhhhhhh ISAKISAKISAK

- Matti [promenader] säger:

Jag skall förklara detta mer intimt när vi ses, men jag kan säga såhär: Det jag såg var inte trevligt.

- Matti [promenader] säger:

Det var GROVT.

- Matti [promenader] säger:

Vi har missbedömt honom.

Maria.Vattenbaserat. säger:

ajajajajaj

- Matti [promenader] säger:

Jag gråter när jag tänker på det. Så illa är det.

Maria.Vattenbaserat. säger:

men nu blir jag rädd!!!!

Maria.Vattenbaserat. säger:

vad har hänt?

- Matti [promenader] säger:

Hon satt bakom honom när jag skulle betala. jag tänkte ju såklart käcka till mig och vara lite bra och snygg.

- Matti [promenader] säger:

MEN VAD HÄNDER DÅ?

- Matti [promenader] säger:

Hon tvingar honom att låta henne betala före mig, hon köper ett pkt cigg.

- Matti [promenader] säger:

Och då har ändå inte det värsta kommit än....

- Matti [promenader] säger:

SEN KYSSER HON HONOM OCH GÅR.

- Matti [promenader] säger:

OCH SEN GÅR HON EFTER MIG HELA VÄGEN FRAM TILL HUSET DÄR JAG BOR.

- Matti [promenader] säger:

Hon är nog sjuk i huvudet.

Maria.Vattenbaserat. säger:

du hittar nog bara på!!!!

Maria.Vattenbaserat. säger:

det är för hemskt för att vara sant!

- Matti [promenader] säger:

Nej, det är helt sant!

Maria.Vattenbaserat. säger:

BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS

- Matti [promenader] säger:

Precis!

Maria.Vattenbaserat. säger:

du får hångla med honom imorgon, helt random!

- Matti [promenader] säger:

jag bara gör det! Brottar ner honom och sticker in min tunga i hans mun.

- Matti [promenader] säger:

Sen kan jag skratta lite rått och springa därifrån.

Maria.Vattenbaserat. säger:

låter sjukt bra, BARA GÖR DET!!

Maria.Vattenbaserat. säger:

jag stöttar dig till 100%

- Matti [promenader] säger:
Det låter ju typ skitbra!




Tack.

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0