Ang. EKL.

Snuttungar.

 

Här följer en uppdatering och förklaringar kring ELK.

Jag, Maria, sitter vid tangenterna. För tillfället är inspirationen ej på topp.

 

Ursäkta mig kära läsare. Men jag tar den korta versionen;

 

Jag har i helgen varit på EKL för att finna andligt lugn.

Min tro behövde lite stimulans och jag samvaro med andra troende.

DDK är min vän och det är jag mycket glad för.

 

Mycket av det som tidigare skrivits är fiktiva händelser.

 

Tack.

 

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

 

PUSS.


Kommentarer
Postat av: anna och mammaHelena

Åh maria, hittar du din man snart? vem är skepparkransen? mamma undrar, kan hon få en likadan?? (fast hon är rätt nöjd med Mårten).

pussar på m&m

2008-05-05 @ 21:25:40
Postat av: Emma

hahah lycka till med karlsökandet.

2008-05-06 @ 00:44:25
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0