Fredag

Hej Gänget!

Nu är det fredag igen, men vad spelar det för roll egentligen?

Det har gått nästan en hel vecka sedan vi hörde av oss sist och det är under all kritik. Förjävligt beteende och svikartendensernas hederspris tror jag att vi tilldelar oss själva och vi skäms, jag lovar er.
Vi sitter här och skäms.

Dagens läge är detta: Matilda har kommit fram till att bloggens framtid är oviss men dock seriös.
Bloggen skall från och med idag ha en lite mer seriös framtoning. Det är lätt att ta sötman i blogglivet för givet och börja leva ut alldeles för djärvt. Det är väl ungefär det vi gjort.
Allt festande, drogerna och det hårda slitet med att fortsätta hålla bloggen levande kunde blivit vårt fall. Det är fantastiskt roligt att bli igenkänd på gatan och få allt beröm och all uppmuntran men kändisskapet har samtidigt en baksida.
Det är svårt förr oss nybörjare i branchen att tacka nej till alla inbjudningar, att passa tiderna till alla möten etc. Därför har jag nu bestämt att bloggens framtid får en seriösare touch.
Vi ska skärpa oss och vara lite mer målinriktade.
Hoppas att ni gillar den idén.
Slut på det roliga alltså.

Vi tackar hjärtligt alla er som fortsatt att läsa de gamla inläggen igen och igen i brist på nytt.
Fantastiskt!
Bättre läsare än er är svårt att tänka sig!

Dagens läge är detta: Maria har förenat sig med  DKK (Den Kristna Killen).
Jag skriver inte ut namn i händelse av händelse.
De åker i nuläget till Uddevallabrons fäste för trevlig samvaro.
MYSIGT!
Matilda har däremot endast sin mormor och hund att förlusta sig. Det mest attraktiva jag sett idag är Måns kompis Ivar, 12. MYSIGT!

Eftersom den här veckan till största delen bestått av helg har Partnerjakten tagit majblommeledigt och ägnat sin tid åt att sälja Majblommor istället.
Jakten kommer åter att tas upp under nästa vecka.

Hoppas att ni mår bra, alla små deppade singlar därute!

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: anna

Uppdatering.. jag vill vetmer om DKK och om matildas alla erövringar..

2008-05-04 @ 10:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0