Kontaktannons & Kransen.

Hej Gänget!

Här konfronterar jag, Maria, två nya frågor;


Fråga ett.

postat av: anna Tiselius


FÅR MAN LÄGGA IN EN KONTAKTANNONS I ER BLOGG????
Jagvill inte vara ingel mer!!!!!!!!

Namn: Anna
Ålder: 17 snart 18
Sexuell Läggning: Heterosexuellt.
Varit singel i: snart 18 år..
Därför är jag singel: skrattar som en man, beter mig som en man. har slickadkattfrisyr för det mesta.
Mina bästa egenskaper för att lyckas: ...
Så beskriver jag mig själv: stressad, skoltjej på 17 jordsnurr.

hoppas hoppas hoppas hoppas!!


Kära Anna Tiselius. Vi har nu publicerat din kontaktannons, men kommer med följande tips:

Via googlande, för att se hur vår blogg har spridit sig, har vi konstaterat att en annan träff på sökordet "partnerjakten" är dejtingsajten http://partnerjakten.se/ (Vi publicerar här deras namn utan ersättning).

Anna, registrera dig som medlem på hemsidan. Den har redan fyra medlemmar, alla män över trettio. Du kommer garanterat smickra dom, med din charm och låga ålder.







Fråga två.

postat av: anna och mammaHelena

Åh maria, hittar du din man snart? vem är skepparkransen? mamma undrar, kan hon få en likadan?? (fast hon är rätt nöjd med Mårten).

pussar på m&m



Kära storstadsbor.
OM jag hittar min man snart. Det vet inte ens jag, men det är något hela världen hoppas på.
Mitt främsta vapen nu är bloggen och uppdragSINGEL.
Kransen är en man på halva vägen till femtio som arbetar som matros och har skepparkrans.
Lustigt. Och fult.
Helena får nöja sig med det hon redan har. Maria har ingen ocht tänker inte nöja sig med detta.

Tack.

Och glöm inte; den som ä singel, är ensam!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0