Tillbaka!

We're back!
Med dubbel styrka och tredubbelt mod.
SAMT med en ny affärsidé.
Från och med idag kommer Partnerjakten inte bara att fixa Veckans Uppdrag, vi kommer hädanefter också ha, VECKANS SINGEL.
För att bli veckans singel ska du maila namn och bild till [email protected]
Du kommer garanterat att publiceras under bloggens livstid!

Veckans singel, vecka 20, blir....
SIRIN KARA




Sirin är en glad tjej med friskt humör.
Hon bor i Hisingsbacka och gillar golf och segling.
Sirin är också aktiv inom Behåll Sverige Svenskt, en organisation som stöttar ett
mångkulturellt Sverige, inom rimliga gränser.
Sirin är också väldigt speciell.
Hon fyller nämligen 18 år imorgon, måndag 12 maj, och blir därmed myndig!
Vi skickar ett stort grattis, både till myndigheten och till att ha blivit veckans singe.
GRATTIS SIRIN!



Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det låter verkligen som Sirin. gul och blå.

2008-05-13 @ 10:02:14
Postat av: Paula heter jag

Det är Paula btw. (Sirins kompis från landet) Jag är seg.

2008-05-13 @ 10:03:02
Postat av: Konrad

jag tänkte först utföra uppdraget vecka 19, men jag kom på att jag känner alla som bor på mitt område och träffar dom varje dag, så jag sket i det, men vad blir nästa veckas uppdrag?
btw så funderar jag på att nominera mig till veckans singel

2008-05-13 @ 19:44:19
URL: http://discod1ck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0