Veckans uppdrag vecka 21

Hej Gänget!
Dags för veckans uppdrag!

Först lite kuriosa...
Maria handlade idag på Coop.
Vem handlade hon av om inte?
ISAK.
Isakisakisak.
Den snuttiga killen med de silkesbruna ögonen som bara längtar efter att bli älskad.
Honom handlade hon av.
Puss på honom.

Nu till veckans uppdrag.

Veckans uppdrag vecka 21 blir att...
Gå till en skivaffär och fråga någon PP (Potentiell Partner)
om den kan rekommendera någon bra musik.
Säg "Jag behöver nämligen ny bra musik eftersom jag är singel."

Viktigt är att säga "EFTERSOM jag är singel".

Detta är veckans uppdrag och kommer att utföras med hjältemod inom den närmaste veckan.
Om du också utför veckans uppdrag, berätta hur det gick!

Utvärdering av förra veckans uppdrag kommer inom kort...

Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Konrad

kan ni inte ta något uppdrag som går att utföra i Kiruna? finns ju inga skivaffärer här.....

2008-05-19 @ 00:28:12
URL: http://discod1ck.blogg.se
Postat av: everlasting

Den här kan ju funka!

2008-05-21 @ 15:55:39
Postat av: den andra elin

vet ni vad?! ni är ine bara singlar, utan sniglar också! på att uppdatera och att svara yours truly.

2008-05-21 @ 19:12:57
Postat av: Lia

jag har lagt till er som vän! jag har inget liv!

2008-05-21 @ 23:13:19
URL: http://lijja.blogg.se
Postat av: Anna Svett

Ni är dom segaste jag känner. Ni får ju utföra era uppdrag annars kommer ni ju vara singlar resten av livet. Men, lycka till!!!!!

2008-05-23 @ 15:21:31
Postat av: Konrad

åkte tåg i över 12 timmar och utförde veckans uppdrag, det va tungt och kändes inte särskilt givande, men gjort är gjort och det va värt det.
mvh konrad

2008-05-26 @ 19:15:40
URL: http://discod1ck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0