Veckans singel v 4.

Veckans singel är en fantastisk människa.

Vera.

Tjejen med attraktionen.

Vera är en mycket sympatisk ung kvinna, bilden är tagen ur arkivet, cirkus 3,4 år gammal.
Kvinnan är mycket internationell, kom precis hem fårn nord. Hon är 19 år. På toppen av det mesta. Går med på allt en pp begär.
Vera söker en kille som gillar lovsång, USA samt korta, intesiva, snabba aktiviteter såsom avocoadoskalning, wow och tandborstning. Vera älskar Eldrök.

Vi älskar dig, och det vi mest av allt önskar oss är en partner till Dig, VERA.

Vill du få med Vera?
Maila till; [email protected].

Vill du bli veckans singel?

Maila till; [email protected]


Och glöm inte; den som är singel, är ensam!

Puss.








Kommentarer
Postat av: Husguden

Vera är underbar, men singel!

2009-01-25 @ 11:47:16
Postat av: Konrad

vad är detta? jag kan inte maila till den angivna adressen! så jag skriver här direkt att jag vore tacksam om jag fick äran att bli veckans singel nån vecka!

2009-02-15 @ 15:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0