pagaende.

Hej Ganget!

Festligt att jag fann ett tangentbord utan de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet.

I helgens maxade schema har Lufsaren nu hittat ett hal over for bloggen. Nu pagar en informatorsutbildning for rena klader. Inga PPs. Tyvarr. Men andra mojligheter till nya kontakter kan ocksa vara bra att ta till vara pa.

Efter att ha sovit pa saken i sin tipt har Lufsaren beslutat att i tanken onska Stallningen lycka till den sista kvallen i varldssprakets hemland. Matti, jag hoppas innerligt att du kommer med en vardefull och utforlig redogorelse nar du ater antrar landet. Min forvantan vet inga granser. Har du funnit nagon till oss bada? Ar du i denna stund trolovad? Koar mannen for att fa se dig? Eller har du bara forslappats med dina kvinnliga vanner vid beroendets brant? Jag vet INGET. INGENTING. Det kanns inte tillfredsstallande. I mitt inre bubblar och gormar separationsangesten. Varfor gor vi inte det har tillsammans? Alla dessa funderingar paminner mig om,

Jag vill do ung och ensam
Jag vill do utan nagot hopp
Jag har borjat att sticka mig med nalar i min mage
For att minnas den karlek jag aldrig fatt

Jag vill do ung och ensam
Jag vill do utan nagot hopp
Jag har borjat att sluta andas
For att minnas den karlek jag aldrig fatt

Matti kom hem, for jag langtar efter dig.
Kom innan livet ar slut lilla Matti.

Glom inte, den som ar singel ar ensam.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Husguden

WOW! Två inlägg på mindre än en månad, rekord månne..?

Missa ya min "jag har inte ett riktigt tangentbord"-vän!

2009-03-30 @ 20:20:48
Postat av: everlasting

Partnerjakten- En blogg om livskvalitet, jakt, outfits och behärskning

Speciellt om behärskning ;)

2009-04-26 @ 17:00:13
Postat av: Konrad

hahaha, lol @ everlasting! men nu böejar det bli sjukt inaktivt på denhär bloggen..... kan det inte komma några uppdrag så man har något att göra?

2009-05-12 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0